среда, 10. новембар 2010.

Pohovane pecurke

U novom krugu nase blogerske igrice Ajme, koliko nas je , koju je osmislila Monsoon sa bloga "Dalmacija Down Under", nasa domacica Lusitania koja pise zanimljiv blog "Na putovanju..." nam je kao novu temu zadala: pecurke/gljive.

Kako sam proslog puta malo omanula sa zadatkom, pa sam u nedostatku novih ideja kao ulaznicu za igricu poslala jedan receptic iz arhive, ovog puta sam sam resila da se iskupim i zato nasoj domacici odmah saljem dva nova predloga.;)

Kod nas je izbor pecuraka vrlo skroman, tako da sam u oba slucaja koristila sampinjone, pola pakovanja je otislo na jednu stranu (za predjelo) a druga polovina je iskoriscena za fini juneci gulas sa sampinjonima. U pakovanju od 500 g obicno budu izmesane i sitnije i krupnije pecurke, pa sam izbirala one krupnije i od njih napravila ovo brzo i ukusno predjelo:


Pohovane pecurke

Sastojci: 250-300 g sampinjona, 1 srednja glavica crnog luka, malo seckanog persuna, 1-2 kasike parmezana, so, biber;

Za pohovanje: brasno, 1 jaje, prezla

Priprema:
Sampinjonima skinuti drskice i sitno ih iseckati (bilo bi dobro da pecurke budu krupnije ili barem ujednacene velicine). Na malo ulja proprziti seckani crni luk dok ne postane staklast, dodati iseckane drske sampinjona, posoliti i pobiberiti po ukusu.

Sve kratko prodinstati dok ne ispari voda koju su ispustile pecurke. Skloniti sa ringle, posuti seckanim persunovim liscem i staviti 1-2 kasike naribanog parmezana koji ce sve sastojke lepo povezati kad se istopi.

Ovim nadevom napuniti kapice sampinjona, uvaljati ih u brasno, umucena jaja i prezlu, pa kratko prziti u dubokom ulju dok lepo ne porumene sa svih strana. Izvaditi na kuhinjski papir da se malo ocede i odmah posluziti dok su jos tople uz preliv od kisele pavlake.

Za preliv umutiti kiselu pavlaku i majonez (2:1), dodati malo seckanog zacinskog bilja i pobiberiti po ukusu... bon appetit!;))

14 коментара:

  1. Lana, pa ovo nije predjelo, ovo može biti jedno jako fino glavno jelo. Moram priznati da ih nisam radila u pohovanom izdanju i da mi je neko rekao da mogu da se pune, pa potom pohuju, a da fil ne ispadne ja bi rekla da je to malo verovatno. Odlična kombinacija sa umakom i jako lep receptić! Daje inspiraciju za razna druga punjenja!

    ОдговориИзбриши
  2. Često ih poham a klinci obožavaju uz tartar.Zaista jako fino.

    ОдговориИзбриши
  3. Draga Jelena, moze se naravno posluziti i kao fini ruckic, napraviti onako jos neku ukusnu supicu usput...i ne treba nista vise!;))
    Meni je ostalo pola pakovanja sampinjona kad sam pripremala gulas, i najcesce onda tu drugu polovinu iskoristim za krem supicu, ali zbog nase igrice sam htela da bude nesto drugacije...bas me raduje da vam se svidja.;))

    ОдговориИзбриши
  4. Cesto pohujem bukovace, i to nam bude glavno jelo. Probacemo i ove sampinjone...Divno.

    ОдговориИзбриши
  5. Super mi zvuci ovo punjenje i parmezan kao dodatak. Nisam nikada tako pohovala, ali probacu prvom prilikom! Hvala!

    ОдговориИзбриши
  6. Volim ih jako, često pripremam, nestanu u trenu.. tvoje izgledaju jaako privlačno!

    ОдговориИзбриши
  7. Kako predivna kombinacija. Često punim šampinjone ali ih nikad nisam pohala, moram ovo isprobati. :)

    ОдговориИзбриши
  8. Prvi put cujem za pohovane pecurke :) Sto je veoma cudno jer sam veliki ljubitelj istih. Ovo stvarno izgleda predobro.

    ОдговориИзбриши
  9. I sama sam često pohovala šampinjone i super su, punila ih još nisam pa pohovala, ali probam... A za ovaj krug sam i sama pohovala, bukovače doduše ali ne stižem nikako da objavim post...

    ОдговориИзбриши
  10. Huh, bas mi se nesto ovako jede...predivno izgleda i izaziva glad :)

    ОдговориИзбриши
  11. ja sam pohala pampinjone, ali ne s punjenjem, ovo je odlično

    ОдговориИзбриши
  12. odlični pohani šampinjoni. Moram priznati da sam ih dosada probala u raznim izdanjima ali ne i u pohanom, a super mi izgledaju i vjerujem da su jako ukusni !

    ОдговориИзбриши
  13. ;))) Zaista se brzo naprave, a super je sto se mogu iskoristiti svi delovi sampinjona...nadev mozete staviti i neki drugi po Vasem izboru, verujem da bi fino bilo i sa povrcem ili mesnim nadevom, ili sta god se setite...;)))

    ОдговориИзбриши